bestnya :)


happy gila oohhh gilaa *ape kejadah nie ? rasa nak laung seluruh dunia yang cuti 3 hari. ohh bestnya :) smile sampai ke hujung pipi. maklumlah, budak sekolah memang cintakan holiday .tapi part yang memang tak happy bila cikgu bagi homework seperti pasar lambak ohh no ! homework memang berlambak-lambak. nak buat ke tak ni ? malas nya >;< memang malasssss.virus ni sukar nak pulih . grrrr/ geramm betol . bila la aku nak insaff ? insaff lah sangat sebab aku memang malas giler3 .

viruss nie memang dah sebati dlm hidup aku . aku teringin nak jadi rajin. rajin lah sangat :) yang penting aku hnya rajin berblog je . takde ke org nk puji aku ? *angkat bakul sendirik . at least ade jugak istilah rajin dlm hidupku . ceh ceh ceh ;p cikgu sayang, sy bukan malas sgt buat notes nie. cuma...... cuma ape ? cuma malas ek ? ye la malas . kalau lah cg taw sy nie malas kan. cg mesti bg homework berlambak . thank you cikgu =;= now, sy on the way untuk merajinkan diri buat semua homework walaupun sy taw sy ni malas sangat :)




cikgu, walaupun saya malas. tapi saya tetap sayang cikgu =)*rindu nk dgr cg marahkan sy !

iloveyou sweety =)

No comments: